Sunteti clientul nostru si, indiferent de situatie, vom depune toate eforturile ca Dvs sa ramaneti in continuare multumit!
Fiecare purificator ImunOcube este produs la cele mai inalte standarde tehnologice si este garantat 10 ani.
In afara testerilor efectuate de producator, fiecare ImunOcube inainte de livrare, este inca odata testat si verificat.
In cazul in care aparatul pe care ati primit prezinta o problema, va rugam sa nu va ingrijorati, deoarece asemenea situatii sunt extrem de rare, se rezolva foarte rapid, fara stres si fara costuri pentru Dvs.
Sunteti posesorul acestui produs si detineti:
Purificatorul ImunOcube in ambalajul original
Certificatul de garantie al produsului
Va rugam sa completati formularul care se gaseste in josul paginii. La observatii alegeti “Service-Retur” si descrieti cu amanunte ce ati constatat. In cel mai scurt timp veti primi confirmarea de retur cu detaliile.
Numai dupa ce veti primi confirmarea de retur, produsul trebuie ambalat in cutia originala, (inclusiv ambalajul maro) si expediat la adresa specificata in confirmarea de retur, numai prin curierul nostru care va fi trimis direct la adresa Dvs in ziua stabilita.
После проведения технической экспертизы, если будет установлено, что проблема возникла в гарантийный период и, по сути, является производственным дефектом, в кратчайший срок вы получите взамен новый ImunOcubе совершенно бесплатно.
Dupa efectuarea expertizei tehnice, in cazul in care se constata ca produsul Dvs se afla in perioada de garantie si, intradevar, prezinta defecte de fabricatie, in cateva zile veti primi la schimb aparatul nou.
Nu sunteti multumit de acest produs in perioada de 28 de zile de la cumparare?
Nimic mai simplu!
Sunteti persoana care a comandat acest produs si detineti:
Produsul functional fara urme de folosire in ambalajul original si cel maro, (exact asa cum ati primit)
Factura fiscala emisa pe numele Dvs
Certificatul de garantie pe numele Dvs
Completati formularul care se gaseste in josul paginii, la observatii va rugam sa precizati “Retur 28 de zile”, descrieti cu amanunte problema Dvs si ne expediati.
Veti vi contactat obligatoriu in cel mai scurt timp pentru confirmarea returului.
Dupa verificarea produsului si constatarea ca este intact si functional, veti primi confirmarea de plata (email, telefon, sms).
Atentie! “Retur 28 de zile” se face in totalitate pe cheltuiala Dvs, produsul trebuie trimis numai prin curierat rapid si numai la adresa specificata in confirmarea de retur.
Contravaloarea produsului va fi restituita integral in contul bancar specificat de Dvs, in termen max. de 10 zile lucratoare.
Servicii clienti
Contul meu
Garantii produs
Livrarea comenzilor
Afiliere ImunOcube
Formulare utile
Marturii utilizatori
Sevice / Retur
Suport comanda
Sesizari / Opinii
Termeni Conditii
Conditii generale
Politica de confidentialitate
Politica de utilizare Cookie-uri
Protectia consumatorilor ANPC
Contact
0724 285 505 / 0724 292 367
0741 636 085 / 0341 000 000
contact@imunocube.com
office@imunocube.com